Hey liefje

12 februari 2013

Hey Liefje!

Ik heb terug internet Jeeeeeeej!!! Kei leuk om je mailtje te lezen en de foto :D Misschien wel een goed idee om dat te kopen, maar zorg dat je er niet verslaafd aan geraakt ;) Vandaag was onze eerste werkdag en we hebben twee bevallingen gezien. Hopelijk snel zelf eentje doen! Morgen (woensdag) en overmorgen heb ik late shift samen met Laura, hopen dus dat er wat binnenkomt! Voor de rest is er op de dienst niet veel te doen :) Ze zijn allemaal heel erg vriendelijk!

Vanavond hebben we eindelijk lekker gegeten : pasta met tonijn, een eitje en mayonaise jammie!! morgen eten we pasta met tomatensaus en donderdag hopelijk puree met worteltjes en soya (dat is vlees op een stokje dat ze op straat verkopen, naar het schijnt héél lekker!!)

Nu ga ik nog een uurtje voor school werken en daarna nog wat ontspannen, met een boek of serie :)

Morgenvroeg eet ik nog eens gateau denk ik, zo precies die smoutebollen, jij zou dat ook lekker vinden :)

Ik mis je héél hard en zou zo graag bij jou willen zijn, bij je liggen, kusjes geven :) Er is al een week voorbij en die is toch relatief snel voorbij gegaan dus misschien alle volgende weken ook! Ik kijk er alvast naaruit om je terug te zien , ik denk dat ik naar je toe loop op de luchthaven en je bespring!!!

Love you love you love you!!! <3

Ps: ik heb gisteren een stofje gekocht en vrijdag gaan we met Melina (duits meisje) naar een kleermaker om er een kleedje van te laten maken :D

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx